Supportu per telefuninu plegable à 4 velocità

Supportu per telefuninu plegable à 4 velocità

mudellu:PH-377

U supportu di telefuninu plegable regolabile à 4 velocità hè un accessoriu praticu è multifunzionale per u telefuninu chì furnisce 4 anguli regulabili, adattati per diversi scenarii.L'imprese ponu persunalizà i so loghi per rinfurzà a so immagine di marca.

  • Quattru anguli regulabili: L'utilizatori ponu sceglie un angulu adattatu in sceni cum'è fighjà video, leghje documenti, è fà videochiamate per migliurà u cunfortu visuale.
  • Design Portable Pieghevole: U stand pò esse piegatu è almacenatu per una portabilità faciule, facendu più faciule d'utilizà u vostru telefunu.
  • Logo corporativu persunalizatu: adattatu per attività promozionali è rigali cummerciale, etc., per aiutà e cumpagnie à prumove e so marche è à rinfurzà a fidelizazione di i clienti.
  • Ampie scenarii d'applicazione: In più di l'attività cummerciale, pò ancu esse aduprata cum'è benefici per l'impiegati, rigali per parenti è amichi, o rigali per eventi di mostra per attruverà più participanti.
Cuntattate per dà à u maritu un rigalu persunalizatu

dettagli di u produttu

U supportu di telefuninu plegable regulabile hè un accessoriu praticu è multifunzionale per u telefuninu, cù 4 anguli regulabili, chì hè convenientu per l'utilizatori di sceglie un angolo di vista adattatu secondu e so bisogni.Sicondu Chen Youshi, un rigalu per Ford, u logu corporativu persunalizatu face un rigalu ideale in attività promozionali è altri scenarii, è hè ancu adattatu per altre occasioni.

  • 4 anguli regulabili

Stu supportu di telefuninu plegable ajustabile adopta un disignu regulabile à 4 velocità è furnisce una varietà di opzioni d'angolo per risponde à i bisogni visuali di l'utilizatori in diversi scenarii cum'è fighjà video, leghje documenti è fà videochiamate.

  • Disegnu plegable, faciule da portà

A struttura plegable hè cunvenuta per l'utilizatori per plegà è almacenà u stand quandu ùn hè micca in usu, facendu faciule di trasportà.Ùn importa micca induve site, l'utilizatori ponu facilmente aduprà stu supportu per u telefuninu, rendendu l'usu di u telefuninu più convenientu.

  • Logo corporativu persunalizatu per rinfurzà l'imaghjini di a marca

U supportu di telefuninu pieghevule regulabile à 4 velocità supporta loghi corporativi persunalizati per aiutà e cumpagnie à prumove e so marche è à rinfurzà a so immagine di marca.Hè adattatu per attività promozionali, rigali cummerciale è altri scenarii per rinfurzà a fidelizazione di i clienti.

  • Ampiamente utilizatu in diversi scenarii

In più di e prumuzioni di l'affari, u supportu di telefuninu plegable à 4 posizioni hè ancu adattatu per altri scenarii, cum'è rigali di benessiri di l'impiegati, rigali trà parenti è amichi, o cum'è rigali per mostre, simposi è altre attività per attruverà più participanti.

Titulu

Torna in cima